Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα της IDC σημειώνουν τα ακόλουθα:
- Η HP αναδεικνύεται πρώτη στην κατηγορία των notebook με συνολικό μερίδιο 25,7% αφού πέτυχε ρυθμό ανάπτυξης 131,6% σε ετήσια βάση σε σχέση με το 94,3% της αγοράς.
- Ειδικότερα, σε ότι αφορά την κατηγορία των consumer notebook, η HP κατέκτησε μερίδιο αγοράς 25,6%, ενισχύοντας σημαντικά τις πωλήσεις της κατά 259,1% σε ετήσια βάση, όταν η αγορά σημείωνε ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 168,8%.
- Την πρώτη θέση διατήρησε στην κατηγορία των commercial notebook αφού κατέκτησε μερίδιο 26,1% το τρίτο τρίμηνο του 2009 ξεπερνώντας το δεύτερο κατασκευαστή κατά 10,5 ποσοστιαίες μονάδες.
- Στην κατηγορία των commercial desktop, η HP διατηρήθηκε επίσης στην κορυφή των πωλήσεων με μερίδιο αγοράς 25,6%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου